Přihláška na seminář Školkařské dny 27.-28.1.2025

Přihláška na seminář Školkařské dny 27.-28.1.2025

    Minimální počet osob je 1.

    Partnerům Školkařských dnů 2025 nabízíme:

    • Poděkování partnerovi při zahájení a ukončení Školkařských dní.
    • Umístění prezentačního banneru v hlavním přednáškovém sále – banner si dodává sám partner v předstihu před začátkem akce.
    • Umístění prezentačního banneru v hlavním předsálí – banner si dodává sám partner.
    • Volnou interiérovou plochu cca 2-3 m2 se stolkem pro Vaši prezentaci.
    • Prezentaci Vaší společnosti formou přiložení Vámi dodaných tiskovin a propagačních předmětů k materiálům pro účastníky.
    • Volný vstup na společenský večer a občerstvení v rámci coffee breaku pro 2 osoby ZDARMA.

    Cena za partnerství Školkařských dnů 2025 činí: 11 500,- Kč bez DPH.

    Ostatní vystavující firmy – v podobě místa a stolu pro prezentaci firmy.
    Poplatek za akci je stanoven následovně:

    Cena při přihlášení a zaplacení do 21.1.2025 do 24:00
    • Pro členy Svazu školkařů České republiky:
      • za plochu 2–3 m² činí: 2500,- Kč + DPH 21%
      • za plochu 3–5 m² činí: 3500,- Kč + DPH 21%
    • Pro nečleny:
      • za plochu 2–3 m² činí: 4500,- Kč + DPH 21%
      • za plochu 3–5 m² činí: 5500,- Kč + DPH 21%
    Cena při přihlášení a zaplacení po 21.1.2025 po 24:00
    • Pro členy Svazu školkařů České republiky:
      • za plochu 2–3 m² činí: 4000,- Kč + DPH 21%
      • za plochu 3–5 m² činí: 5000,- Kč + DPH 21%
    • Pro nečleny:
      • za plochu 2–3 m² činí: 5500,- Kč + DPH 21%
      • za plochu 3–5 m² činí: 6500,- Kč + DPH 21%

    V poplatku je započteno občerstvení v rámci coffee breaku a společná večeře bufetovou formou pro 1 osobu/firma-stánek. V případě účasti více jak 1 osoby na vystavovatele nebo v případě 2 a více osob u partnera nebo hlavního partnera, bude navíc účtován poplatek 1200,- Kč/osoba/2 dny + DPH 21 %. Počet osob se nahlašuje na vstupu u prezence.

    Na základě Vaší přihlášky (viz odkaz níže) a zaplacení částky vám zarezervujeme místo pro Vaši prezentaci a po skončení akce vystavíme na základě skutečného stavu konečnou fakturu.


    Firma

    V případě zájmu soukromé osoby jméno a příjmení.
    Ulice, číslo popisné, město/obec, PSČ.
    Ulice, číslo popisné, město/obec, PSČ.

    Kontaktní osoba


    Objednávka oběda

    Možný výběr ze 2 servírovaných jídel. Cena obědu 260 Kč/osoba/oběd. Výběr a platba proběhne na recepci hotelu při ubytování. Prosíme o uvedení předpokládaného počtu obědů.

    Objednávka ubytování

    Objednávku a platbu ubytování si každý účastník zajišťuje sám na webu: http://www.resortkraskov.cz/

    Valná hromada


    Valná hromada

    Název firmy, IČO, fakturační údaje - orientačně. Pokud nepřijímáte plnou moc napište "Ne".

    Prosím, zašlete plnou moc, která je podepsaná a opatřená razítkem všech zúčastněných, nejpozději do 21. 1. 2025 na adresu Svazu školkařů České republiky, z. s., Za Drahou 1276, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, nebo ji zašlete e-mailem na info@svaz-skolkaru.cz, případně prostřednictvím WhatsAppu na tajemníka svazu na číslo +420 603 259 771.

    Pozvánku a plnou moc na valnou hromadu Svazu školkařů České republiky, z. s., můžete stáhnout zde nebo na našich webových stránkách v sekci Novinky.


    Poznámka

    Cena: 0 Kč Cena (vč. DPH): 0 Kč